Click here for Myspace Layouts

Pages

Sayang Mereka

JOm Klik SeSame. TenGok Apa Yg Ader

Tuesday, February 14, 2012

PerSinGGaHaN SeeKoR KuCiNG

Salam w.b.t


miau miau
Masa aku menetap di kolej (asrama ) dulu ada seekor kucing ni suka sangat datang bilik aku. Mungkin sebab bilik aku ini tingkat satu jadi dia pun selalu lah datang. Dia seekor kucing betina yang sedang bunting. Bulu dia bersih je. Agaknya dia sedang mencari tempat untuk beranak kot. Dia jinak tapi kekadang tuh garang pulak. biasalah tuh. Tengah pregnant kan. 


buncit perut dia. bunting ni.


menyeludup masuk. bhahaha


suka suka je dia nak masuk bilik kita kan. haha. apa cerita lah dia sekarang ye. apa-apa pun sempat snap beberapa gambar dia. (^_^)


..../\„,„./\ 
...( =';'= )
.../*♥♥*\ 
.(.|.|..|.|.)
Love,
norasilah
peace yaw

7 comments:

  1. lebih kurg sama citer akak, masa tgal kat puncak alam dulu ada seko kucing jantan suka dtg umah tumpang bmanja lgpun akak n hubby suka kucing. dah dkt 5 thn pndh dr ctu. ttanya2 gak nasib dia, mgkin dah mati kot n ada gak smpn gmbr dia dlm hp heheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. hidup lagi tuh. kucing kan ada 9 nyawa ;)

      Delete
  2. ololo.. comelnya. cik tikah pun pencinta kucing ^^

    ReplyDelete
  3. alololo...tomey2...nak gigit je telinga meow tue..
    ;)

    ReplyDelete