Click here for Myspace Layouts

Pages

Sayang Mereka

JOm Klik SeSame. TenGok Apa Yg Ader

Friday, March 2, 2012

PutEh PerGi UnTuk SeLaManYA

بسم الله الرحمن الرحيم

Salam w.b.t


Kucing yang tertua pernah aku bela dah pergi untuk selamanya.akhir sisa-sisa hidup dia memang sedih sangat. dia sakit dan semakin kurus. lagipun dia dah tua
Puteh asalnya kucing jalanan yang tetiba je datang rumah aku. lepas tuh buat macam rumah sendiri. tapi dia baik dan suka 'mengeleseh' kat orang.


*sekarang dia dah tak da. maka berkurang lah seekor kucen kat rumah. :(




#gambar kat bawah sewaktu dia sakit. makin kurus. mak cakap dia mungkin sakit sebab suka makan benda-benda kotor.macam cicak ke, tikus ke. 


sedih je dia
sayang puteh walau ada byk kucing lagi. muaaahhh..


LoVe,
NORaSilah..

.../\„,„./\ 
...( =';'= )
.../*♥♥*\ 
.(.|.|..|.|.)








8 comments:

  1. at least, dia dah tak rasa sakit..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tuh. sedih tgk time die sakit. ;(

      Delete
  2. minatnya kt kucing..yg last pic tu naper kurus...puteh masa mula2 ker.

    ReplyDelete
    Replies
    1. pic last tuh masa puteh sakit.masa- masa terakhir sebelum dia pergi. :(

      Delete
  3. mun pun ada kucin yang dah mati . sedih jea rasa :(

    http://lovemimuviolettaxious.blogspot.com/2011/08/dia-pergi.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. sedihkan. walupun mungkin ada penganti yg lain. :(

      Delete
  4. jangan sedih terus sista...
    nanti puteh jg sedih karena kamu sedih...

    keep smiling ^_^

    ReplyDelete