Click here for Myspace Layouts

Pages

Sayang Mereka

JOm Klik SeSame. TenGok Apa Yg Ader

Wednesday, January 18, 2012

Impian NoraSilah

Assalamualaikum.(^_^)




Setiap orang ada perkara yang diimpikan dalam hidup. Ada orang impiannya dah tercapai dan ada yang masih belum. Alhamdulilah kalau ada hajat dan impian kita yang dah tercapai. Tapi yang masih belum tercapai marilah kita sama-sama berusaha nak mencapainya. =) hehe. 
Banyak sangat impian yang aku angankan. Impian yang ada sekarang termasuklah impian dan hajat masa kanak-kanak lagi. Berapa banyak dah impian aku ni.hehe
Tapi salah satu impian dan hajat yang terbuku dihati yang masih tak tahu apakah akan tercapai atau tidak. Tak lain tak bukan satu hari nanti kalau ada rezeki lebih nak sangat bukak satu pusat penjagaan untuk kucing. Alahai seronoknya. Nanti kalau jumpa kucing-kucing jalanan yang terbiar boleh lah amik mereka. Nanti mereka ada kawasan dan tempat yang lebih luas untuk dijaga dan berteduh
So Sweettt. Tak sabar nak kerja dan cari duit demi mencapai impian yang satu ini. InsyaAllah kalau diizinkan Allah. Nak letak nama Pusat kucing terbiar tuh Garfield. Ohh, Can't Wait for that moment. :)
Hope impian aku ini tak tinggal hanya impian je lah. Yelah nanti kalau da kerja tolak hutang ni, hutang tuh, belanja sini, belanje sana. hmm.. We will see how. huhu. 
insyaAllah..








LoveCats,
NOraSilah
PEacE

2 comments:

  1. Amboi impian murni sungguh. Pusat penjagaan kucing. jangan sampai jadi macam satu kes pusat jaga kucing hari tu dah la. Kucing banyak,kurung dalam sangkar tapi biar tak kasi makan. Habis kurus kering kucing2 tu.

    Post terbaru: Tawarkan seks untuk nugget ayam McD

    ReplyDelete
  2. tak nak. tuh jahat. kita baik. nak jaga kucing2 :)

    ReplyDelete