Click here for Myspace Layouts

Pages

Sayang Mereka

JOm Klik SeSame. TenGok Apa Yg Ader

Wednesday, January 11, 2012

Salam w.b.t

Harini kelas macam biasa tapi berbeza dengan hari yang lain pasal hari ini ada test. Test macam haram  boleh tahan lah. Paper yang sepatutnya dijawab dalam masa 2jam di pendekkan jadi 1jam. So, tulisan aku yang memang bajet macam doktor bertambah buruk. Tak la buruk sangat tapi kalau nak dibandingkan dengan tulisan kawan-kawan aku yang lain memang tulisan buruk aku tiada tandingannya. Asal sedap mata memandang sudah.yang penting lecture boley baca and tulisan aku not bad lah. tak lah buruk gila pun. 1st tulisan memang buruk. 2nd,jawab test soalan objektif ada? wah baik nya hati lecture aku. bahagian objektif tak ada masalah sebab semua lengkap dengan jawapan. tinggal betol atau salah je. hehe. Soalan part b lah yang macam tak kena.. Plus nak kejar masa tok fikir idea tok menghetam tiba tiba masa tinggal 10minit. What the? aku memang sayang lecture aku Dr. bla bla bla  yang dari netherland. Betol ke aku sebut ni.. Apa-apa je lah. lecture yg paling style sebab pakai topi mcm ala-ala british plus cermin mata besar yg memang style gila. Tak lupa tongkat harry potter sakti yang yang dia selalu bawak. Mekaceh sebab memendekan masa aku menjawab soalan test.Mucho gracias.(^_^).

Untuk pertama kalinya, ini lah subjek yang aku paling risau sem ini.. Harapan tok gred A masih tak pasti jauh sekali A+.. okay tuh je nak cakap. Salam.


LOVECATS,
NoraSilah. (^,)

No comments:

Post a Comment